Lakásművészet

Hogyan rendezzük be az irodánkat?

Egy iroda berendezését több dolog is befolyásolhatja. Fontos szempont az, hogy mire használjuk, milyen munkakört töltünk be, tehát milyen funkciója van a helyiségnek. És hogy mit szeretnénk vele prezentálni mások számára, ha egyáltalán szeretnénk. Nos, első körben, ha olyan a munkánk, hogy csak mi használjuk az irodát, akkor természetesen saját ízlésünknek megfelelően, a kényelmi szempontokat figyelembe véve rendezzük be. Abban az esetben, ha ügyfeleket is fogadunk, és naponta több ember fordul meg az irodánkban, úgy már az ő kényelmükről is gondoskodnunk kell, és figyelnünk kell az iroda „képére”. Valójában ez hasonló az öltözködéshez, hiszen hétvégén mikor otthon vagyunk, akkor nyugodtan felvehetünk egy melegítőt, vagy akár, egy köntöst is, azonban ha vendégek érkeznek, mégsem várhatjuk őket „felöltözetlenül”.

037bc231fb752459403ff2875cccc2bd kép forrása: Pinterest 

Egy irodában fontos a rend, még akkor is, ha csak magunk használjuk. Egyrészt azért, mert így könnyebben megtaláljuk, mire van szükségünk, másrészt könnyebb lesz a munkavégzés is. Amikor ügyfél érkezik hozzánk, akkor a rend arról árulkodik, hogy a vállalkozó jól dolgozik, és nagyon precíz. Az iroda a mi stílusunkat mutatja, és az ügyfél ez alapján is megítélheti a vállalkozót. Gondoskodjunk az ügyfél kényelméről, a tisztaságról, és természetesen a saját kényelmünkről is. Egy irodának nem kell túl nagynak lennie, de természetesen ez is a munkavégzéstől, vállalkozástól függően változik. Ha egy olyan vállalkozásunk van, melyhez kreativitásra van szükségünk (reklám, marketing), abban az esetben az iroda legyen színes, intenzív, megfelelő designbútorokkal berendezve. Ellenben egy ügyvédi iroda legyen komoly, hagyományokat őrző, klasszikus elemekkel berendezett helyiség. Az iroda tükrözze a cég arculatát.

68900ba8f26c74057ecc7165be2d0556kép forrása: Pinterest

Az alap bútorok: munkaasztal, szék, tároló bútor (polc, szekrény). A bútorokat tekintve fontos az ergonómia, azaz a dolgozó asztal magassága, a székek kényelme, a polcok és bútorok megfelelő elhelyezése. A munkavégzés közben az alkar és a törzs 90 fokos szöget zárjon be. Alap dolognak tűnik, de férjünk el kényelmesen az asztal és a szék között. Legyen mozgásterünk! Legyen fény! A jó munkavégzéshez elengedhetetlen a fény. Ablakhiány esetén lámpákkal oldjuk meg. A sűrűn használt tárgyakat a közeli polcokon helyezzük el. Használjuk rendszerezőket, melyre véleményem szerint nagyon jó az IKEA. Azok, akik szeretik a Feng Shui-t, ajánlom az égtájak szerinti elrendezést, melyhez kérhetjük szakember segítségét. Megmutatja nekünk, hol van a kreativitás és karrier pont, ahova érdemes az íróasztalunk helyezni. Miután megvan a berendezés a saját stílusunknak és a cég arculatának megfelelően, megvannak a falszínek és a rendszerezés, jöhet a szoba otthonossá tétele. Ez lehet képekkel, növényekkel, dísztárgyakkal, párnákkal stb. Figyeljünk a színekre és a harmóniára. Egy ügyvédi irodában a festmény igazán művelt ember képére utal. Egy marketinges esetében a design bútor, a jó fényképkeret tele színes fotókkal, a kreativitást prezentálja. Mindemellett fontos az, hogy örömmel menjünk be dolgozni, és kellemesen érezzük magunkat az irodában.

91e2fd4cdb90e9fa1bfe2010abc28677kép forrása: Pinterest

Remélem a fentiekben leírtak segíteni fognak ebben. Ne féljünk szakember, azaz lakberendező segítségét is igénybe venni a megfelelő bútorok kiválasztásához.

Üdv

LD

Logo Template - about1_THUMBNAIL

A bejegyzésem megjelent itt: Vállalkozz Itthon!

 

 

Az otthon megteremtése egy igazi művészet. Egy kreatív tervezés, amikor életteret alkothatunk. A lakásművészetet megtaláljátok a Facebbok-on, és az Instagramon is, ahol különböző tartalmakkal találkozhattok. 

fehér keret2Laka╠üsmu╠őve╠üszet_logo╠ü_LM

 

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!